duminică, 22 iulie 2012

WHO I am? I am a CHAMPION!

Exact! Si aceasta replica nu este numai pentru mine... nu, nu! Este pentru toata lumea! Fiecare cetatean ar trebui sa gandeasca astfel(daca toti am fi campioni.. ma intreb unde am ajunge?)
Nici eu si nici voi n-ar trebui sa lasam pe nimeni sa ne spuna ce suntem, ce putem fi si ce putem face! Noi ne scriem destinul(''unii oameni spun ca destinul e ceva inevitabil, eu spun ca destinul este o scuza pentru un esec inevitabil'' - Cumicu)
NOI DECIDE, ce SUNTEM si ce VOM FI! Fiecare are aceasta putere in el si trebuie doar sa o arate pentru a arata de ce este in stare! Niciodata, dar niciodata nu trebuie sa lasam pe cineva sa ne spuna ce putem si ce nu putem face! Trebuie sa gandim in afara '' cutiei'' si sa REFUZAM LIMITELE!
Dar cel mai bine, am sa-l las pe Mr. Coach sa va spuna el cum sta treaba.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu