marți, 24 iulie 2012

Secretele succesului

Secretele succesului, ne sunt impartasite de MARELE sportiv si om, Arnold Schwarzeneger:
‘’Prima regula este sa ai incredere in TINE. Trebuie sa crezi tot timpul in tine si in abilitatile tale si mereu trebuie sa te intrebi, cine vrei tu sa fii. Nu ce, CINE! Prima regula este sa crezi in tine indiferent de ceea ce cred altii.
Regula numarul 2, este SPARGE regulile. Sunt atat de multe reguli in lume, SPARGE regulile, nu spun sa incalci legea, dar SPARGE regulile.Trebuie sa fii original daca vrei sa SPARGI regulile. Ce incerc eu sa spun, este ca trebuie sa gandesti in AFARA cutiei.
Ceea ce ma duce la regula numarul 3 : SA NU-TI FIE FRICA SA GRESESTI! Nu poti intotdeauna sa castigi, asa ca nu-ti fie frica sa iei decizii. Nu poti sa fi paralizat de frica de a gresi sau niciodata nu o sa te aduci la un nivel superior. Poti devein mai bun daca vei crede in tine si in visul tau. Nu-ti fie frica sa gresesti!
Asta ma duce cu gandul la regula 4: Nu asculta ceea ce spun ceilalti. Adica.. sa fim sinceri, de cate ori n-ati auzit ‘’ Nu poti face asta’’ , ‘’ Nu poti face aia, n-a mai fost facuta inainte’’ . Iubesc cand cineva imi spune : ‘’ Nimeni n-a mai facut asta inainte ! ‘’ . Asta inseamna ca eu o pot face pentru prima oara! Deci, nu le da importanta oamenilor care-ti spun : ‘’ Nu vei putea face niciodata asta! ‘’ ... Nu-i ASCULTA! Pentru ca POTI ! Intotdeauna imi spun mie insumi : ‘’ Da, poti face asta!’’ .
Regula numarul 5, care este FOARTE IMPORTANTA. Regula numarul 5 este aceea ca trebuie sa MUNCESTI pentru a realiza ceea ce ti-ai propus. Muhammad Ali, un mare erou al anilor ’70, a fost intrebat cate repetari face. Acesta a raspuns ca nu este important cate repetari face.. El face pana simte durere. Aici este secretul! Fara durere nu-i placere! Asta te face un CAMPION! Cineva, in acelasi timp cu tine munceste la fel de tare, cineva tocmai devine mai destept, iar cineva tocmai si-a amintit asta. Daca vrei sa muncesti, trebuie sa muncesti FOARTE, FOARTE MULT !
Regula numarul 6 spune ca intotdeauna trebuie sa dai ceva inapoi. Familiei tale, prietenilor tai, TARII TALE!’’

Foarte interesant, nu ? Eu, propun sa ne facem cu totii o lista cu lucruri de facut pana la sfarsitul lunii.. Cu lucruri pe care nu le-am reusi in mod normal. Astfel am testa aceste '' secrete '' ale succesului! Ce ziceti ?

4 comentarii:

  1. Intradevar sunt regulii de succes aceastea, eu cateva dintre ele le aplicam fara sa stiu :) Un articol foarte informativ

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori facem si lucruri foarte bune fara sa stim, dar si lucruri rele! De aceea e bine sa invatam cat traim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant articolul.De obicei imi place sa imi fac cate o "lista imaginara" de lucruri pe care sa le fac pana la un anumit timp,dar nu mereu imi iese...O sa mai incerc:)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sigur ca daca vei aplica aceste SECRETE vei avea mai multe sanse de reusita. Succes!

    RăspundețiȘtergere