joi, 26 iulie 2012

Imposibil... sau posibil?

IMPOSIBIL! NU POTI FACE ASTA! NICI O SANSA! NU IN VIATA ASTA! NU VEI REUSI, UITA!
Serios? IMPOSIBIL ?
Ce este.... IMPOSIBIL ? Data viitoare cand cineva iti spune :  “ Este imposibil !“  , considera aceasta afirmatie :

         « Orice poate fi inventat, a fost inventat » (Commissionar, US Patent Office 1899) ;

         « Cred, ca este loc in lume pentru 4 -5 computer-e”  (Presedintele IBM, 1943) ;

            „ 100 de metri, in doar 10 secunde ?”, „Nu in viata asta” ;

         „ O echipa asiatica niciodata nu v-a trece de runda a 2-a a Cupei Mondiale”

    IMPOSIBIL ?
         Ce este... IMPOSIBIL ?
             A fost imposibil : 

Jesse Owens, un tanar de culoare, din Alabama, sa castige 4 medalii de aur la Olimpiada din Berlin in 1936 ?

Pentru o tanara fata, de 16 ani, diagnosticata cu polimelita incurabila, careia doctorii i-au spus ca va fi nevoita sa faca recuperare toata viata, sa castige 3 medalii de aur la Roma in 1960 ? – Wilma Rudoplh
   Pentru prima gimnasta, sa obtina nota perfecta, 10 ? – Nadia Comaneci
   Pentru un baietel slab din Kentucky, sa devina CAMPION MONDIAL  si sa depaseasca toate obstacolele, pentru ca a crezut ? Continuand sa devina mai puternic si mai rapid decat inainte! – Muhammed Ali
 NU A FOST ! NU ACCEPTA IMPOSIBILUL! Cei de mai sus, NU L-AU ACCEPTAT! SI NICI EU!

Am sa-i ignor pe toti si am sa merg pe drumul meu convins ca am sa reusesc indiferent cat de nebunesc pare si indiferent de ce spun ceilalti. NU ACCEPTA IMPOSIBILUL! EL NU EXISTA!


2 comentarii: