miercuri, 15 august 2012

Speranta si credinta!

In aceste vremuri tulburi este tot mai greu sa mergem pe drumul corect, cand la fiecare pas Mamona ne arata alta cale mai "usoara" . Dar mie-mi place sa cred ca daca vrem ceva cu adevarat il putem obtine! Deci, in concluzie putem sa ramanem pe drumul corect dorindu-ne din adancul sufletului si rugandu-ne la Dumnezeu, deoarece lumina lui ne va calauzi in directia Lui.
Si ca tot am vorbit de dorit lucruri si de obtinerea lor, teoretic este foarte usor. Practic... pentru unii este imposibil. Nimeni nu a spus ca este usor sa obtinem anumite lucruri. Dorindu-ne este abia primul pas. Pentru reusita finala ne mai trebuie cateva elemente. SPERANTA SI CREDINTA sunt cele mai importante. Fara ele nu am reusi nimic in viata. De aceea trebuie sa le pastram mereu in suflet si sa nu le pierdem NICIODATA. Deci, asa cum ne indemna si Cedry2k, trebuie sa mergem intinsi dupa vis oricat de nerealist ar parea. Prin munca multa, incredere in noi si credinta-n Dumnezeu putem sa izbavim, sa reusim.

In incheiere, am sa va dau un exemplu de melodie care mie-mi incarca bateriile instantaneu.


Win - Brian Mcknight


Acum, parca suntem putin mai aproape de reusita, nu credeti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu