joi, 2 august 2012

Atat de aproape....

Dupa cum ati observat, voi putinii cititori ai acestui blog, nu am mai adaugat nici un post nou. Unii dintre voi poate s-au gandit, ca poate am renuntat si am abandonat blog-ul. Ei bine, asta era sa se intample. Eram pregatit sa abandonez proiectul si sa las blog-ul in '' paragina '' . De ce m-am gandit la ''retragere'' ? Sunt un om care are asteptari foarte mari la ceea ce face si nr. de vizitatori ai site-ului nu ma multumea. Dar astazi, un prieten, mi-a amintit ca am spus la inceputul proiectului ca n-am sa renunt indiferent de vizitatori. Am spus c-am sa-mi urmez proiectul si daca voi fi singurul vizitator al blog-ului, si exact asta uitasem. Dar mi-a fost reamintit acest lucru si apoi celalalt lucru care m-a facut sa-mi schimb decizia a fost ca pana la urma am un blog care indeamna la urmarea viselor indiferent de gradul de dificultate al drumului pe care trebuie sa-l parcurgem. Pana la urma, Roma nu a fost construita intr-o zi. Asa ca am sa merg mai departe cu acest proiect alaturi de cei care viziteaza blog-ul cu placere. Multumesc celor care vor reveni si maine si peste o saptamana pe blog!

2 comentarii:

  1. Sa nu renunti. Ce eu am vizitatori ? nu nu am. si nu renunt. poate nu scriu o perioada ca lipsesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreciez, stiam ca nu o sa renunti.

    RăspundețiȘtergere