sâmbătă, 28 iulie 2012

Doamne, ajuta-ne!

Haarp Cord - Un singur gand / Carbon


E-o tara binecuvantata, 
Suntem buni de gazde, 
Sub evantai de raze
Taranii trudesc pe brazde, 
Legati de pamant prin legamant
Rugaciunea in gand, 
Multumind celui de sus 
De la rasarit la apus.
Fericirea sta in simplitate, 
Nu in buna-stare, 
Ii vezi cu fetele zambitoare, 
Te primesc cu paine si sare.
Uniti sub tricolor prin credinta 
Indiferent de conditii
Sa duca mai departe valori spirituale, traditii
E tot ce conteaza, inima poetilor inca vibreaza, 
Cand altii ne-altereaza identitatea, 
Sfintii vegheaza
Sa tinem treaza constiinta 
Acestui neam de crestini, 
Sa pretuim ce-i al nostru, 
Sa stim sa ne ferim de declin, 
Ca demonii stapanirii 
Destrama familii, hora unirii 
Si-ti promit batjocoritor 
Catedrala Mantuirii.
Totusi, in ciuda umilirii si patimirii, 
Inca vad sclipiri in ochii romanilor
Ce scriu jurnalu' fericirii! 

Nu stiu daca mai e nevoie de un comentariu dupa asa ceva. Pur si simplu cand am auzit aceasta strofa am ramas fara reactie. Sunt atat de multe lucruri reale si sfaturi in aceasta strofa incat iti ia ceva timp sa le stochezi si sa le procesezi.
 Primul vers, "Suntem o tara binecuvantata" .. am cam uitat asta nu ? Sunt foarte multi oameni care sunt dezamagiti ca s-au nascut in Romania, atlii deja au plecat nemaisuportand "groaza si teroarea" din aceasta tara  "luciferica" . Aud de atat de multe ori, "E Romania, ce vrei?" , "Numai in Romania se putea intampla asta" , ti se fura ceva "Romania, acum n-o sa-mi mai recuperez niciodata bunul pierdut" . In unele situatii le dau dreptate acestor oameni si uneori chiar as dori sa plec, macar pentru o perioada, dar acum, stand si judecand la rece, va pot spune ca Romania este o tara binecuvantata si ca a ajuns in situatia in care tocmai locuitorii ei, bunul cel mai de pret, sa-si doreasca sa o paraseasca, din cauza NOASTRA. Exact.. eu, tu voi, el, ea si alti cativa factori au determinat decaderea unei tari binecuvantate. Nu spun ca toti sunteti vinovati, dar cred ca toti ati contribuit macar cu 0.5% la decaderea natiunii noastre. E adevarat.. altii au contribuit cu 3-4 %, dar rezultatul este acelasi si daca ai contribuit 20 de ani cu 0. 5 % si daca ai contribuit 10 ani cu 2-3 %. Asa ca acum, trebuie sa ne reamintim ce potential are tara asta, ce potential avem noi, si s-o facem asa cum trebuie, asa cum ne place, asa cum A FOST!
Romanii sunt recunoscuti prin credinta lor. Suntem o tara protejata de Sf. Andrei. Suntem unici prin asta si nici o fiinta nu o poate schimba. Ar trebui sa ne folosim de acea credinta si sa ne rugam la Sf. Andrei si la ceilalti sfinti  pentru a ne ajuta sa trecem peste toate greutatile si sa scoatem adevarata fata a tarii noastre si a noastra. Acea fata, in interiorul careia domina armonia, dragostea si credinta. HAI S-O FACEM!
Si acum, sa-l citez pe Cedry2k, "De-aia mă gândesc să dau un alt exemplu, mă duc la munte să mă rog și să contemplu. "


2 comentarii:

  1. Romania, si atat. Numai dau explicatii ca nu ai de ce sa dai. Ti se fura si explicatia :) in romania

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sincer m-am obisnuit sa traiesc in Romania si nu as pleca in alta tara decat pentru a o vizita

    RăspundețiȘtergere